Thursday, February 16, 2012

RINDU.

Tadi aku banyak dapat respon, bila datang blog, rasa sedih.

Okay, I guess we share the same syndrome.
Rindu. Rindu . Rindu.

Ingat tak dulu waktu sekolah? Kemain tak sabar lagi nak end highschool.
Dah takpayah nampak lame pakai baju seragam.
Yang prefect, takpayah lagi seksa sarung suit hari Isnin.*okay, mungkin aku sorang je rasa seksa.
Yang siap siap berangan lepas SPM nak buat apa even sebenarnya baru je awal tahun.

Aku rindu nak pergi kelas english Teacher Azlina. Seronok. Video bagai.Heaven.
Aku rindu nak pergi kelas AddMath lambat sebab tunggu sarapan dewan makan :p
Aku rindu nak makan dulang sama sama.
Aku rindu nak organize Hari Guru. Awesome to see the games. Yang aku rasa sangat seronok.
Aku rindu nak buat macam macam dengan korang.
Aku rindu nak kenakan orang time birthday.
Aku rindu nak tunggu turn dobi pepagi buta .
Aku tak rindu pulak nak berlatih latihan rumah sukan :p lagi lagi merentas desa.

Through out the days, 
Macam macam ye korang buat. Tapi believe me, yang panjat panjat menara bagai, come on guys, chill, bila lagi kan korang boleh panjat tangki segala. You own the experience kan. Nanti dah tua, boleh ah cite kat cucu cicit korang. 

Dulu Opah panjat tangki, power kan Opah? Tengoklah Opah siapa.*muka kerek gilos.Kerek seyh Opah.

Betul tak?
Somehow, bila dah nak end sekolah. rasa sedih tu makin tebal. Perasaan dia macam, taknak sekolah, nak duduk asrama je.
Sebab aku rasa, pengalaman di asrama, di ceriakan oleh budak batch yang gila awesome.
Ialah damn awesome.

Ingat tak video Tidak Tenang?
Haishh. Kalau agak agak dalam 5 tahun lagi, anyone of us post status macam.

Aku nak balik Kelantan.
Aku nak roti bom.
Pondan Pondan pondan pondan pondan.

Korang agak, siapa je faham status tuu? Haruslah korang kannn?

See, now,
dah lepas dah highschool.Tengah nak masuk phase baru hidup.
Korang pun masing masing dah further planning masing masing.

Aku tak tahu motif aku buat post ni.bunyi tergantung. Tapi, tulah, aku menyampaikan kerinduan.

bytheway,
aku seriously tengah tunggu, siapa budak batch yang langkah bendul kahwin dulu.
Haishhh.Haishhh.
Haha manalah tau, aku ke. *haha ini berangan.

No comments: